آماده همکاری با سایر کلانشهر ها در زمینه های مختلف هستیم
آماده همکاری با سایر کلانشهر ها در زمینه های مختلف هستیم
نوروزی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران تعامل با کلانشهرها و اشتراک گذاری تجربیات است، اظهار داشت: مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران آماده همکاری با شورای اسلامی شهر تهران در توسعه مدیریت شهری و نگهداری از زیرساخت های موجود است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه به ریاست دکتر حسین اسلامی و با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و دکتر محمد حسین نوروزی معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورا برگزار شد.

نوروزی معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در این جلسه با اشاره به اهمیت نگهداشت امکانات شهری، اظهار داشت: هم اکنون ۴۰ درصد بودجه شهرداری تهران برای نگهداری زیرساخت ها هزینه می شود.

محمدحسین نوروزی ادامه داد: مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران سال ۵۲ شمسی راه اندازی شده است که یکی از اهداف آن تعامل با کلانشهرها و اشتراک گذاری تجربیات است.

معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران یادآور شد: مساله نگهداشت مقوله بسیار مهمی است و در تهران ۴۰ درصد بودجه های عمومی صرف نگهداشت زیرساخت ها و امکانات موجود می شود.

وی اظهار داشت: مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران آماده همکاری با شورای اسلامی شهر تهران در توسعه مدیریت شهری و نگهداری از زیرساخت های موجود است.