سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در یک نگاه
سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در یک نگاه
سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در حالی با رونمایی از مجموعه محصولات فرهنگی شهر نور به مناسبت روز قم برگزار شد که مباحثی در خصوص الحاق اراضی 560 هکتاری به شهرک پردیسان نيز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سیزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهرقم، شهردار قم و معاونان شهردار در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، لایحه اخذ مجوز خرید سه دستگاه رایانه جهت فرمانداری قم برای راه‌اندازی سامانه پایش مصوبات شورای اسلامی شهر و روستاهای کشور با رأی اعضای شورای شهر قم تصویب شد.

طرح شورا در خصوص به‌کارگیری اصغر ناصری به‌عنوان مشاور کمیسیون حقوقی و نظارت، دومین لایحه جلسه سیزدهم شورای اسلامی شهر قم نیز بدون اینکه مخالفتی داشته باشد، مصوب شد.

در ادامه جلسه نیز طرح شورا در خصوص قرارداد علی ریاضی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک با موافقت اعضای شورای شهر قم به تصویب رسید.

رونمایی از محصولات فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با سالروز حضرت فاطمه معصومه(س) به قم از دیگران اتفاقات این جلسه بود که در قالب آن بر تولید آثار هنری و ادبی برای افزایش هویت بخشی شهری تأکید شد.