آغاز تست گرم متروی قم با تامین رام های مورد نیاز
آغاز تست گرم متروی قم با تامین رام های مورد نیاز
دکتر اسلامی با اشاره به دیدار با دکتر زاکانی، شهردار تهران اظهار داشت: با نگاه مثبت و علاقه مندی دکتر زاکانی در خصوص خدمت به شهر مقدس قم، تأمین دو رام برای تست گرم خط یک مترو قم مورد توافق قرار گرفت و به زودی این مهم اجرایی خواهد گردید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، در جلسه ای با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران، دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، دکتر دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم و مهندس درویشی مدیرعامل سازمان قطارشهری قم مشکلات متروی قم مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی با اشاره به آمادگی کامل مرحله نخست مترو قم که حدود پنج و دو دهم کیلومتر از قلعه کامکار تا میدان مطهری می باشد، اظهار داشت: مترو قم در این محدوده آماده تست گرم است، اما متاسفانه امکان تامین رام برای این تست میسر نشده است و مردم شریف قم هنوز انتفاعی از این خدمت ماندگار مدیریت شهری نداشته اند.

دکتر زاکانی نیز با بیان جایگاه مهم شهر مقدس قم در جهان تشییع و اثرگذاری و نمود مهم فرهنگی این شهر، اظهار داشت: بنده به مردم این شهر بسیار علاقه مند هستم و خود را خادم این مردم می دانم، توفیق خدمت در سنگری دیگری حاصل گردیده است اما اثرگذاری و محبت های مردم  این شهر مقدس که خواستگاه انقلاب است از یاد و خاطره بنده فراموش نخواهد شد.

در این‌جلسه موضوع تأمین واگن برای تست گرم خط یک مترو  قم مورد بررسی قرار گرفت و با نگاه مثبت دکتر زاکانی شهردار تهران در خصوص خدمت به شهر مقدس قم، تأمین دو رام برای تست گرم خط یک مترو قم مورد توافق قرار گرفت، با توجه به تامین این رام ها، تست گرم خط یک مترو قم به‌ زودی آغاز خواهد شد.