پیام تبریک شورای اسلامی شهر قم در پی انتصاب استاندار جدید قم
پیام تبریک شورای اسلامی شهر قم در پی انتصاب استاندار جدید قم
برادر ارزشی جناب آقای سردار شاهچراغی، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار قم که حاکی از توانمندی و حسن سابقه حضرتعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمائیم؛ رجاء واثق داریم که تعهد و کارآمدی شما نویدبخش روزهای روشن آینده و رشد همه جانبه استان قم خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، در پی انتصاب سردار سید محمد تقی شاهچراغی به سمت استاندار قم با رای قاطع هیأت دولت، شورای اسلامی شهر قم با تبریک این انتصاب، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است
باسمه تعالی
جناب آقای سردار شاهچراغی
با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار قم که حاکی از توانمندی و حسن سابقه حضرتعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمائیم. 
رجاء واثق داریم که تعهد و کارآمدی شما نویدبخش روزهای روشن آینده و رشد همه جانبه استان قم خواهد بود.
شورای اسلامی شهر قم، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که ازچهره های ارزشی، ولایی، دلسوز و از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام، انقلاب، نظام و ملت عزیز ایران اسلامی را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نماید.
همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر سرمست استاندار سابق قم، صمیمانه تشکروقدردانی کرده و برای ایشان نیز آرزوی سربلندی داریم.

شورای اسلامی شهر مقدس قم