از خسارات بسته بودن باغ پرندگان تا بررسی سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص)
از خسارات بسته بودن باغ پرندگان تا بررسی سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص)
در چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم موضوعات مختلفي مانند بررسي سرمایه‌گذاری در بلوار پيامبر اعظم(ص)،‌بررسي خسارات سرمایه‌گذار باغ پرندگان و متمم بودجه شوراي شهر موردبررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم امروز با حضور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار، معاونان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

اخذ مجوز پرداخت حقوق معوقه کارکنان مجموعه باغ پرندگان نخستین لایحه این جلسه بود که با رأی اعضای شورای اسلامی شهر مصوب شد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اخذ مجوز پرداخت حقوق معوقه کارکنان مجموعه باغ پرندگان گفت: با توجه به شیوع کرونا و آنفولانزای مرغی، طی ماه‌های اخیر این مجموعه تعطیل بوده و شهرداری از محل خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه خواستار پرداخت حقوق این افراد شده است.

حسین صابری ادامه داد: ۵۱۱ میلیون تومان هم‌اکنون میزان حقوق معوقه کارکنان این مجموعه از فرودین ماه سال جاری تا پایان مهرماه بوده است.

اخذ مجوز قرارداد با موضوع مشارکت در احداث بلوک ۲sw در بلوار پیامبر اعظم(ص) لایحه دیگری بود که پس از بررسی و رأی‌گیری در صحن علنی شورای شهر، به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد.

در ادامه جلسه اصرار اعضای شورای شهر قم بر نامه فرمانداری در اعتراض به مصوبه ۴۶۸۹ –قرارداد مشارکت شهرداری جهت احداث بلوک sw22 در بلوار پیامبر اعظم(ص) تصویب شد.

لایحه افزایش ۵۰۰ میلیون تومان به متمم بودجه سال ۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر قم لایحه دیگری نیز با رأی اعضای شورای اسلامی شهر قم مصوب شد.

نامگذاری یکی از خیابان‌ها یا میادین شهری به نام شهید نوجوان “علی لندی” نیز با طرح یک فوریت تصویب شد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم نیز در این جلسه، اذعان کرد: تمام طرح‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص) و عمار یاسر مباحث مربوط به کمیسیون ماده ۵ را گذرانده‌اند.

مسعود میلانی ادامه داد: هتل در محدوده حرم مطهر قابلیت بیشتری دارد و در احداث واحدهای اقامتی در این محدوده کاربری‌های فرهنگی به‌صورت پررنگ‌تری دیده می‌شود.

وی با اشاره به اخذ مجوز قرارداد با موضوع مشارکت در احداث بلوک ۲sw در بلوار پیامبر اعظم(ص) بیان کرد: آورده شهرداری در این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان است.