مشکلات آبگرفتگی‌های باقی‌مانده شهر قم برطرف شود
مشکلات آبگرفتگی‌های باقی‌مانده شهر قم برطرف شود
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات شهرداری قم طی چند سال گذشته برای رفع آب‌گرفتگی معابر شهری نسبت به رفع اندک محل‌های وقوع آب‌گرفتگی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی امروز در چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به اهمیت مسئله فرهنگ اظهار داشت: دستگاه‌هایی که در خصوص فرهنگ متولی بود متنوع است و شورای شهر باید با دعوت از این نهادها در مسیر سیاست‌گذاری واحد و توزیع و تعریف مسئولیت برای هر کدام از این امور گام بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انتخاب استاندار جدید قم، یادآور شد: برای این مسئول خدوم در این جایگاه مهم مدیریتی آرزوی موفقیت داریم.

وی مسئله دزدی نفتی آمریکا در آب‌های دریای عمان را مورد توجه قرار داد و گفت: حقوق بین‌الملل تعریف اصلی خود را در مناسبات بین کشورها از دست داده است، حقوق بین‌الملل امروز به معنای زور شده و اگر کشوری قدرت داشت می‌تواند منافع خود را حفظ کند، بنابراین تقویت اقتدار نظامی ارتباط مستقیمی با تأمین منافع ملی دارد.

اسلامی با اشاره به بارش‌های اخیر در شهر قم تصریح کرد: آب‌گرفتگی‌های سطح شهر نسبت به گذشته کاهش‌یافته و اندک موارد باقی‌مانده باید برطرف شود.

وی لایحه اخذ مجوز پرداخت حقوق معوقه کارکنان مجموعه باغ پرندگان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: سرمایه‌گذار در این مجموعه تفریحی خسارت‌های زیادی دیده و شهرداری قم بخشی از مبالغ معادل با حقوق معوقه را جبران خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: رأی ممتنع برای اعضای شورای شهر مانند نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نماینده مردم معنایی ندارد و باید نظرات افراد ممتنع در لوایح پیوستی در کمیسیون‌های تخصصی به رأی مخالف یا موافق تغییر یابد.