در فضاهای اقامتی مناسب در سطح شهر تا وضع مطلوب فاصله داریم
در فضاهای اقامتی مناسب در سطح شهر تا وضع مطلوب فاصله داریم
محرری با اشاره به اینکه فاصله شهر قم در فضاهای اقامتی در مقایسه بین وضع موجود تا وضع مطلوب بسیار زیاد است، اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۱ هزار تخت اقامتی در قم وجود دارد که بخش مهمی از آن‌ها مربوط به خانه مسافرهاست و هتل ۵ ستاره نیز در قم وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری امروز در چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به لایحه اخذ مجوز پرداخت حقوق معوقه کارکنان مجموعه باغ پرندگان اظهار داشت: متأسفانه شرایط راه‌اندازی این مجموعه فراهم نشده و سرمایه‌گذار آن با خسارت‌های شدیدی روبه‌رو شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این مجموعه تفریحی و گردشگری قم تاکنون با مشکلات زیادی همراه شده و می‌توان معوقات کنونی آن را در قالب تهاتر جبران کرد.

وی با اشاره به اخذ مجوز قرارداد با موضوع مشارکت در احداث بلوک ۲sw در بلوار پیامبر اعظم(ص) گفت: طبق برنامه‌ریزی شورای شهر و شهرداری قم، پروژه‌های سرمایه‌گذاری در این محدوده بیشتر به سمت کاربری‌های اقامتی سوق پیداکرده است.

محرری اذعان کرد: فاصله شهر قم در فضاهای اقامتی در مقایسه بین وضع موجود تا وضع مطلوب بسیار زیاد است و در صورت پایان محدودیت‌های کرونایی این شهر هم چنان با مشکلات زیرساختی در این خصوص روبه‌رو خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: هم‌اکنون ۱۱ هزار تخت اقامتی در قم وجود دارد که بخش مهمی از آن‌ها مربوط به خانه مسافرهاست و هتل ۵ ستاره نیز در قم وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هتل ۵ ستاره در ۷۵ متری عمار یاسر، بلوار امین و ۳ مورد در پیامبر اعظم(ص) در حال احداث است.