استمرار اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی ویژه بانوان
استمرار اجرای برنامه‌های نشاط اجتماعی ویژه بانوان
نرجس نیازمند با اشاره به استقبال چشمگیر بانوان از ویژه‌برنامه‌های تخصصی روز قم، خواستار استمرار این برنامه‌ها در طول سال شد و اظهار داشت: در برنامه‌های روز قم ویژه‌برنامه‌هایی مخصوص بانوان و دختران شهر در بوستان‌ها ترتیب یافت که شهروندان استقبال چشمگیری از آن به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند افزود: برنامه‌های امسال روز قم از ابتدای آبان ماه جاری تا سالروز شهادت کریمه اهل‌بیت (س) در قالب‌های مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با استقبال مطلوب شهروندان برگزار شد.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم ادامه داد: در برنامه‌های روز قم ویژه‌برنامه‌هایی مخصوص بانوان و دختران شهر در بوستان‌ها ترتیب یافت که با توجه به مدت طولانی درگیری مردم با بیماری کرونا بیش از گذشته حائز اهمیت بوده و شهروندان نیز استقبال چشمگیری از آن به عمل آوردند.

نیازمند، اضافه کرد: برگزاری چنین ویژه‌برنامه‌های مختص بانوان که موجب نشاط و تحرک اجتماعی آنان می‌شود از مطالبات این قشر است و آن‌ها طی این مراسم‌ها خواستار استمرار و تداوم این قبیل اقدامات توسط مجموعه مدیریت شهری قم بودند.

وی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری بیشتر با مدیران محلات، ابراز داشت: ازآنجایی‌که مدیران محلات شناخت و آگاهی بیشتری از جزییات و نیازمندی‌های محلات و شهروندان ساکن در آن دارند؛ شایسته است همکاری شهرداری قم در این خصوص تقویت شود تا از افزایش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.