بسیج؛ پاره تن ملت است
بسیج؛ پاره تن ملت است
شجره طیبه بسیج در شهر مقدس قم، اقیانوس بیکرانی است که دغدغه‌اش حل مشکلات مردم است و به‌عنوان بزرگ‌ترین حرکت اجتماعی بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، پیشرو بسیاری از جریان های اثر گذار در شهر انقلاب بوده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای شهر قم به مناسبت آغاز هفته بسیج پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

 

هفته مبارک بسیج در شهر کریمه اهل‌بیت (س)، مترادف بانام شهدا و جوانمردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفا می‌کند، نام‌هایی چون شهیدان مهدی و مجید زین‌الدین، شهید اسماعیل صادقی، شهید مصطفی کلهری، شهید احمد کریمی، شهید محمدجواد دل آذر و صدها نام ماندگار دیگر که یادشان جاوید و پایدار خواهد ماند.

شجره طیبه بسیج در استان قم، اقیانوس بیکرانی است که دغدغه‌اش حل مشکلات مردم است و به‌عنوان بزرگ‌ترین حرکت اجتماعی بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار بوده که بافرمان امام خمینی (ره) در پنجم آذرماه سال ۵۸ تشکیل شد و از روز اول منشأ خیر و برکات بوده و به‌حق در آخرین مبارزه جمعی با ویروس منحوس کرونا در طرح سردار شهید سلیمانی نقش متمایز خود را به نمایش گذاشت.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن درود به روان پاک شهدا و تعظیم در مقابل عظمت خدمات و تلاش‌های بسیجیان، که به‌حق پاره‌های تن این ملت هستند، فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان مقتدر و دریادل ایران اسلامی به‌ویژه خواهران و برادران بسیجی قم تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را تحت منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای همگان مسئلت می‌نمایند.