تصویب اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰شهرداری قم و اعمال ۳۰ در صد تخفیف عوارض و بهای خدمات به املاک مجاور زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی
تصویب اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰شهرداری قم و اعمال ۳۰ در صد تخفیف عوارض و بهای خدمات به املاک مجاور زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی
شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه با حضور رئیس و اعضای شورا، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار و جمعی از مدیران و معاونان شهرداری در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم اخذ مجوز ۳۰ درصد کاهش عوارض و بهای خدمات برای املاک مجاور احداث زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی ایران از میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام(ره) به‌عنوان لایحه پیشنهادی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم پس از تبادل نظرات بین اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

در ادامه لایحه اخذ مجوز متمم توافقنامه منعقده فی‌مابین شهرداری قم و ورثه یکی از شهروندان نیز پس از توضیحات رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با رأی اکثریت مصوب شد.

اخذ مجوز حفاری شبکه فیبر نوری توسط شرکت ایرانسل با حذف جریمه به روش حفاری با ترنچر، بدون در نظر گرفتن تعرفه زمان اجرای آسفالت یکی از لوایح چالشی جلسه شانزدهم بود که در نهایت برای بررسی و ایجاد تغییرات لازم در آن به کمیسیون عمران و حمل‌ونقل عودت داده شد.

همچنین طرح شورا مبنی بر به‌کارگیری زهرا دارابی چهره‌قانی به‌عنوان مشاور کمیته امور بانوان و خانواده نیز با نظر موافق اعضای شورای شهر تصویب شد.

گفتنی است در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم متمم و اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم به میزان ۳۶ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال نیز مصوب شد.

شایان‌ذکر است هماهنگی برخی دیگر از امور مرتبط با مجموعه مدیریت شهری قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسه علنی و به‌صورت غیرعلنی مورد طرح و بررسی قرار گرفت.