تمام ظرفیت دستگاه‌ها، در جهت اجرای باشکوه کنگره شهدای استان بسیج شود
تمام ظرفیت دستگاه‌ها، در جهت اجرای باشکوه کنگره شهدای استان بسیج شود
سعادتمند با تأکید بر استفاده مناسب از زمان باقی‌مانده تا برگزاری کنگره در سال 1401 اظهار داشت: با توجه به فرصت تبلیغی که تا سال آینده فراهم است، مدیریت شهری باید در تمام برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خود فرهنگ شهید و شهادت را برجسته و مطرح نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در دیدار با دبیر کنگره شهدای استان قم با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و توجه بیشتر به حوزه ترویج ایثار و شهادت در سطح جامعه اظهار داشت: یکی از نمودهای دوران دفاع مقدس تربیت و بروز و ظهور جوانانی بود که امروز می‌تواند سرمشق و الگوی جوانان باشد.
رئیس شورای استان قم با تأکید بر استفاده مناسب از زمان باقی‌مانده تا برگزاری کنگره در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: با توجه به فرصت تبلیغی که تا سال آینده فراهم است، مدیریت شهری باید در تمام برنامه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خود فرهنگ شهید و شهادت را برجسته و مطرح نماید.
سعادتمند با اشاره به مشارکت فعال‌تر همه دستگاه‌های استان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت باید در ذیل رویکرد اجرای امور بیشتر موردتوجه باشد و برنامه‌های اجرایی و عملیاتی استان در همه سطوح ناظر به این مهم و با این پیوست انجام گردد.