معرفی شهدا؛ باید سرمشق همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی قرار گیرد
معرفی شهدا؛ باید سرمشق همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی قرار گیرد
مهندس امرالهی با اشاره به بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس و ثبت از خودگذشتگی ها و نقش آفرینی تک تک شهدا در عملیات‌ها و چگونگی به شهادت رسیدن آنان برای نسل های آینده اظهار داشت: معرفی شهدا و جان فشانی آنان باید سرمشق همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح اله امرالهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با دبیر کنگره شهدای استان قم با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان، اظهار داشت: معرفی شهدا و جان فشانی آنان باید سرمشق همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی قرار گیرد.
وی افزود: بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس و ثبت از خودگذشتگی ها و نقش آفرینی تک تک شهدا در عملیات‌ها و چگونگی به شهادت رسیدن آنان باید برای نسل آینده تشریح گردد.
وی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه‌ای از لحظات و اتفاقات پر ارزشی است که باید به صورت مکتوب و مصور این لحظات تدوین گردد و هنرمندان و پژوهشگران محتوای عمیق این لحظات تاریخی را مورد بررسی و تحقیق قرار دهند و نسل‌های آینده با فرهنگ متعالی شهادت، از خود گذشتگی و جان فشانی آشنا و پرورش یابند.
امرالهی افزود: شورای اسلامی شهر مقدس قم خود را موظف می‌داند که در راستای پاسداشت شهدا دفاع مقدس از فعالیت‌های کنگره شهدای استان حمایت و پشتیبانی نماید.