برنامه‌ریزی هرساله مدیریت شهری قم برای مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولان
برنامه‌ریزی هرساله مدیریت شهری قم برای مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولان
محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خواستار مناسب‌سازی ساختمان‌های دولتی و اماکن عمومی برای تسهیل در عبور و مرور معلولان شد و گفت: در سطح شهر نیز تا چند سال آینده تمام پیاده‌روها مناسب‌سازی و پل‌ها نیز انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در جلسه روز جهانی معلولان اظهار داشت: مناسب‌سازی فضاهای شهری شامل پیاده‌روها و معابر همواره پیگیری که بخشی از آن انجام‌شده است، چراکه یکی از بحث‌های مهم در مورد مناسب‌سازی خیابان‌ها و معابر عمومی بوده و همه‌ساله در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، در هر منطقه از شهرداری به جز پردیسان که هنوز ساخت‌وسازها در آن تکمیل‌نشده است، حداقل اجرای دو پروژه مناسب‌سازی برای رفت‌وآمد معلولان انجام می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در سطح شهر نیز تا چند سال آینده تمام پیاده‌روها مناسب‌سازی و پل‌ها نیز انجام می‌شود تا شاهد یک مناسب‌سازی مناسب برای رفت‌وآمد معلولان باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساختمان‌های دولتی، اماکن عمومی و همچنین بسیاری از دستگاه‌ها که متولی بوده مشکل دسترسی آن‌ها برای معلولان وجود دارد، تصریح کرد: باید دستگاه‌های دولتی و استانداری این اهتمام را داشته و با پیگیری و نظارت، ساختمان‌های دولتی مناسب‌سازی شود.

محرری خطاب به جامعه معلولان اذعان کرد: در حوزه شهرداری اگر مواردی است که کوتاهی شده به شورای شهر و انتقال دهید تا پیگیری لازم برای رفع مشکلات صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم، سرکار خانم نیازمند، مهندس امرالهی و دکتر ملایی از اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز حضور داشتند.