الزام شهرداری قم به تهیه برنامه جامع توسعه سرمایه‌‌گذاری
الزام شهرداری قم به تهیه برنامه جامع توسعه سرمایه‌‌گذاری
دکتر محمدحسین دهناد با اشاره به اینکه طرح «الزام شهرداری قم به تهیه برنامه جامع توسعه سرمایه‌‌گذاری» یک بازه زمانی چهارماهه برای شهرداری تعیین کرده است، اظهار داشت: آسیب‌شناسی و بررسی دقیق پروژه‌های سرمایه‌گذاری گذشته شهرداری قم از مهم‌ترین بخش‌های تدوین این طرح است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، طرح «الزام شهرداری قم به تهیه برنامه جامع توسعه سرمایه‌‌گذاری» در هجدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم توسط رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم مطرح و تصویب شد.

دکتر محمدحسین دهناد با اشاره به اینکه این طرح یک بازه زمانی چهارماهه برای شهرداری تعیین کرده اظهار داشت: آسیب‌شناسی و بررسی دقیق پروژه‌های سرمایه‌گذاری گذشته شهرداری قم از مهم‌ترین بخش‌های تدوین این طرح است.

وی افزود: همچنین بررسی نیازهای کنونی و آینده شهر در حوزه سرمایه‌گذاری، عوامل و موانع شکل‌گیری پروژه‌های موفق سرمایه‌گذاری در شهر قم و تحلیل اقتصادی داده‌های مربوط به پروژه‌های انجام‌شده در این طرح پیش‌بینی‌شده است که قرار است توسط سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم به مرحله اجرا برسد.

این عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: بررسی دقیق ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم، امکان‌سنجی استفاده از روش‌های نوین بازگشت سرمایه و تولید بسته‌های کامل سرمایه‌گذاری که شامل طرح توجیهی و طرح تجاری است، از دیگر بخش‌های این طرح خواهد بود.

به گفته دهناد این طرح در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم و کمیسیون تلفیق با حمایت همه اعضای شورای شهر قم مصوب شده بود که در جلسه امروز شورای شهر قم هم به تصویب رسید.