ششمین یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
ششمین یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار می‌شود
سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) از برگزاری ششمین یادواره شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: هدف ما تبیین پیام جبهه مقاومت برای نسل جوان و بیان علل حضور شهدای فاطمیون و زینبیون در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سردار اسدالله گنجعلی صبح دوشنبه در هجدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به برگزاری ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه علی بن ابیطالب(ع) در طول این مدت برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی و حرم اهل‌بیت (ع) تلاش بسیاری کرده است.

وی با اشاره به نقش لشکر عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) افزود: اولین یگانی که به‌صورت گردانی وارد سوریه شد لشکر علی بن ابیطالب(ع) بود و اولین عملیات را در جنوب حلب به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی انجام دادیم.

فرمانده لشکر عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) گفت: از سال ۹۴ تا امروز پنج یادواره شهدای مدافع حرم برای شهدای مدافع حرم برگزارشده و امسال ششمین یادآوره این شهدا در قم برگزار می‌شود.

سردار گنجعلی ادامه داد: این یادواره با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و ۴۲۳ شهید مدافع حرم برگزار خواهد شد و هدف ما تبیین پیام جبهه مقاومت، چرایی حضور در سوریه و لبنان، تبیین حماسه نبل و الزهرا و تبیین دستاوردهای نظام و ثمره شهدا در جبهه مقاومت خواهد بود.

وی بیان علل حضور شهدای فاطمیون و زینبیون را نیز یکی از اهداف یادواره امسال بیان و مطرح کرد: قصد ما این است که پیام این شهدا را به نسل جوان برسانیم.

فرمانده لشکر عملیاتی علی بن ابیطالب (ع) گفت: در ۱۰ مدرسه بزرگ و ۱۰ مسجد شاخص استان قم برنامه شهدای مدافع حرم برگزارشده و برنامه اصلی روز ۱۲ بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) هم‌زمان با دهه فجر و سالروز عملیات نبل و الزهرا برگزار خواهد شد.