طرح بازنگری قراردادهای سرمایه‌گذاری شهری قم اجرا می‌شود
طرح بازنگری قراردادهای سرمایه‌گذاری شهری قم اجرا می‌شود
مسگری از اجرای طرحی به‌منظور بازنگری قراردادهای شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور بازگشت سهم شهرداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در واقع سهم مردم است، در شورای اسلامی شهر قم بازنگری طرح‌های سرمایه‌گذاری با حضور مشاور حقوقی دنبال می‌شود تا در آینده با مشکل روبرو نشویم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه شهری اظهار داشت: در وضعیت اقتصادی موجود که با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم، یکی از راه‌های درآمد پایدار جذب سرمایه‌گذاری است که برای این کار باید قراردادهای سرمایه‌گذاری در شهر پیش‌بینی شود.

به گفته وی، یکی از کارهای مهم در بخش سرمایه‌گذاری این بوده که بازنگری قراردادهای قبلی را انجام دادیم تا همانند برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری با مشکلات روبرو نشویم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر قراردادهایی در بلوار پیامبر اعظم(ص) منعقدشده که به علت‌های مختلف به‌ویژه مسائل اقتصادی، احساس می‌شود سرمایه‌گذار زمین را فریز کرده و کار انجام نمی‌شود.

مسگری گفت: به‌منظور بازگشت سهم شهرداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در واقع سهم مردم است، در شورای اسلامی شهر قم بازنگری طرح‌های سرمایه‌گذاری و بررسی قراردادهای شهرداری در پیمان‌های مختلف با حضور مشاور حقوقی دنبال می‌شود تا در آینده با مشکل روبرو نشویم.