برندسازی و بازاریابی دو گام اساسی برای حمایت از کسب‌وکارهای خانگی
برندسازی و بازاریابی دو گام اساسی برای حمایت از کسب‌وکارهای خانگی
نیازمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: حمایت از مشاغل بانوان باید ادامه داشته و در برند سازی و به بازاررسانی این محصولات نیز به آنان کمک شود که این کار می‌تواند در افزایش فروش محصولات و رونق این کسب‌وکارها بسیار مؤثر باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در حاشیه برگزاری نمایشگاه پاییزی محصولات خانگی که در مجموعه تاریخی گنبد سبز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بانوانی پرتوان و با انگیزه در زمینه تولید محصولات خانگی و اقتصاد خانواده دور هم جمع شدند، اظهار کرد: این افراد کسانی بوده که بیشتر از انگیزه‌های مالی به دنبال رونق اقتصاد خانواده و اقتصاد استان هستند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته مقررشده در مجموعه تاریخی گنبد سبز به‌صورت مستمر نمایشگاه‌های عرضه محصولات خانگی برپا شود و مردم نیز این مکان را به‌عنوان محلی برای تأمین محصولات موردنیاز خود بشناسند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قم در برپایی این نمایشگاه، عنوان کرد: اساتید دانشگاه در مدیریت اشتغال این سازمان از لحاظ فکری به فعالان کسب‌وکارهای خانگی کمک می‌کنند و ایده‌های خوبی برای گسترش این مکان‌ها و فضاها دارند تا بتوانند به رونق گرفتن اقتصاد خانواده‌ها کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه محصولات متنوعی در این نمایشگاه عرضه‌شده است، ابراز کرد: باید حمایت از مشاغل بانوان ادامه داشته باشد و در برند سازی این محصولات نیز به آنان کمک شود که این کار نیز می‌تواند در افزایش فروش محصولات و رونق این کسب‌وکارها بسیار مؤثر باشد.