لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در رفع آب‌گرفتگی‌های شهر قم/شرایط با گذشته قابل‌مقایسه نیست
لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در رفع آب‌گرفتگی‌های شهر قم/شرایط با گذشته قابل‌مقایسه نیست
دکتر سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی از اقدامات انجام‌شده در رفع آب‌رفتگی‌های مناطق، اجرای طرح عملیات زمستانه شهرداری قم را مورد ارزیابی قرارداد و گفت: هرسال این مانور زمستانه به بهترین شکل و با بیشترین توان شهرداری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم،  دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت امروز در مراسم آغاز طرح عملیات زمستانه شهرداری قم، ضمن قدردانی از عملکرد حوزه خدمات شهری شهرداری قم اظهار داشت: هرسال این مانور زمستانه به بهترین شکل و با بیشترین توان شهرداری برگزار می‌شود.

وی گردآوری ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین موتوری خدمات شهری در مناطق هشتگانه را موردتوجه قرارداد و افزود: شهرداری در این مانور علاوه بر ارزیابی ماشین‌آلات خدمات شهری در مناطق هشتگانه شهرداری، توان خود را در مدیریت شهر نیز در فصل سرما ارزیابی می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، اجرای مانور را تنها امکان حذف خطاهایی عملیاتی دانست و بیان کرد: با اجرای مانورهای پی‌درپی می‌توانیم توان اجرای عملیات را در سازمان‌های تابعه افزایش داده که در این بازه ۱۵ ساله گذشته، افزایش توان شهرداری قابل‌تقدیر است.

وی با تأکید بر انجام تست‌های مکرر دستگاه‌ها و ماشین‌آلات موتوری خدمات شهری تصریح کرد: شورا اسلامی شهر نیز برای تأمین سلامت و ایمنی شهروندان تلاش خود را کرده و همکاری‌های لازم را با شهرداری خواهد داشت.

سبحانی ثابت با یادآوری مجدد فعالیت‌ها و اقدامات حوزه خدمات شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خاطرنشان کرد: پرسنل شهرداری همیشه در عزا و شادی و تعطیلات درگیر بوده و به‌صورت شبانه‌روزی در کنار شهروندان هستند.

وی سپس به مشکلات آب‌گرفتگی چند سال اخیر شهر اشاره کرد و گفت: با تغییر اقلیم در چند سال گذشته شاهد آب‌گرفتگی در بخش‌هایی در شهر بودیم، اما در همه شرایط خدمات شهری حضورداشته و گاهی تا پاسی از نیمه‌شب این عوامل برای رفع مشکلات حضور دارند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، اقدامات شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها را موردتوجه قرارداد و یادآور شد: اقدامات خوبی در این حوزه انجام‌شده و امیدواریم به‌زودی شاهد رفع مشکلات باقی‌مانده در شهر باشیم.

وی در پایان با تشکر دوباره از عملکرد حوزه خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: آمار و اطلاعات را در اختیار شهروندان قرار دهید تا شهروندان آرامش پیداکرده و بدانند در همه مناطق این اقدامات در حال انجام است و همچنین به پرسنل حوزه خدمات شهری برای افزایش انگیزه باید توجه بیشتری شود.