آغاز طرح عملیات زمستانی شهرداری قم/بسیج همه امکانات برای زمستان
آغاز طرح عملیات زمستانی شهرداری قم/بسیج همه امکانات برای زمستان
طرح عملیات زمستانی شهرداری قم با شعار "شهری ایمن و مطلوب" آغاز شد، در این برنامه ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین موتوری خدمات شهری در مناطق هشتگانه شهرداری و توان شهر در مدیریت شهر در فصل سرما ارزیابی شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، آیین آغاز عملیات زمستانی شهرداری قم امروز با حضور اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم، سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری و معصومه آمره عضو شورای اسلامی شهر قم، ذاکریان معاون خدمات شهری شهرداری قم، سرهنگ عرب رئیس پلیس راهور شهرستان قم، مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری، سید محسن میرهادی مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم، مسئولان اورژانس استان و دیگر مسئولان حوزه خدمات شهری برگزار شد.

در این برنامه ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین موتوری خدمات شهری در مناطق هشتگانه شهرداری و توان شهر در مدیریت شهر در فصل سرما ارزیابی شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در این مراسم با اشاره به آماده‌باش کامل نیروها برای زمستان پیش رو اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و تجهیزات و سه هزار و ۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای رخدادهای شهر در فصل زمستان آماده هستند.

در پایان مراسم از مسئولان موتوری مناطق شهری با اهدای لوح، تقدیر شد.

گفتنی است رژه موتوری ماشین‌آلات نیز در انتهای مراسم با حضور مسئولان برگزار شد.