لزوم نصب دوربین‌های نظارتی برای افزایش امنیت در بوستان‌ها
لزوم نصب دوربین‌های نظارتی برای افزایش امنیت در بوستان‌ها
نیازمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت: متأسفانه امنیت لازم برای خانواده‌ها در برخی از بوستان‌ها وجود ندارد و باید شهرداری دوربین‌های نظارتی در بوستان‌ها نصب‌کرده و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی نسبت به ایجاد امنیت در بوستان‌ها وارد عمل شوند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با اشاره به اهمیت وجود امنیت در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهری اظهار داشت: امنیت و آرامش خاطر شهروندان در محل‌های گذران اوقات فراغت به‌ویژه در بوستان‌های شاخص و پرمراجعه باید در محل آن‌ها تأمین می‌شود.

وی اثر روانی احساس ناامنی بوستان‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: امنیت و احساس آرامش خاطر از هر نظر باید در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حاکم باشد و خانواده‌ها برای رفتن به این مراکز هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با توجه به فاصله و بعد مسافت برخی بوستان‌های مهم و اصلی قم مانند غدیر، علوی، فدک و غیره از مرکز شهر؛ لازم است تا با همفکری دادگستری، نیروی انتظامی و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، فکری عاجل و کاربردی برای این مراکز برای تأمین امنیت شود.

نیازمند، در پایان تصریح کرد: برخورداری از امنیت در فضاهای عمومی مانند بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهری یکی از حقوق مشترک تمام شهروندان است که هیچ‌چیزی حق ندارد آن را به مخاطره بیندازد.