توزیع عادلانه سرانه‌ها با تشکیل کمیته محلات کم برخوردار در قم/ نتایج بازدیدهای میدانی و جلسات محله محور برای مردم ملموس خواهد شد
توزیع عادلانه سرانه‌ها با تشکیل کمیته محلات کم برخوردار در قم/ نتایج بازدیدهای میدانی و جلسات محله محور برای مردم ملموس خواهد شد
مهندس آمره عضو شورای اسلامی شهر قم، پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مردم را از مهم‌ترین اهداف کمیته توزیع عادلانه خدمات دانست و یادآور شد: شورای اسلامی شهر در قالب این کمیته نگاه ویژه‌ای به محلات محروم و اقشار آسیب‌پذیر دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، معصومه آمره در دیدار چهره به چهره مسئولان مدیریت شهری با مردم در مسجد امام رضا(ع) منطقه نیروگاه، با اشاره به اهداف شکل‌گیری کمیته محلات کم برخوردار در شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: نگاه شورای شهر و شهرداری قم بر توزیع عادلانه سرانه‌ها و امکانات عمومی در محلات و مناطق مختلف شهری ویژه است.

وی با بیان اینکه کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با سه ضلع شورای اسلامی شهر و استانداری قم و قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی شکل‌گرفته است، ابراز کرد: از دو ماه گذشته، بازدیدهای میدانی از محلات مختلف در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر قم، پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مردم را از مهم‌ترین اهداف کمیته توزیع عادلانه خدمات دانست و یادآور شد: شورای اسلامی شهر در قالب این کمیته نگاه ویژه‌ای به محلات محروم و اقشار آسیب‌پذیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان قمی نسبت به پیگیری مشکلات اطمینان داشته باشند و تا زمانی که خروجی جلسات کنونی در میدان به‌صورت ملموس برای شهروندان مشخص نگردد، جلسه دیگری در محلات برگزار نخواهد شد، مگر برای ارائه گزارش اقداماتی که انجام‌گرفته است.