اخلاص و صداقت دو کلید واژه مکتب سردار شهید سلیمانی
اخلاص و صداقت دو کلید واژه مکتب سردار شهید سلیمانی
دکتر اسلامی اظهار داشت: جایی که پای صدق در میان باشد تا پای جان باید ایستاد و سردار سلیمانی نیز با عهدی که با رهبری و ملت بسته بود تا پای شهادت ایستاد و شهادت کمترین پاداشی بود که این شهید والامقام دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در بیست و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تسلیت حضرت زهرا(س) را اظهار داشت: در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باید به تعبیر مقام معظم رهبری که از مکتب سلیمانی نام می‌برند، توجه کنیم.

وی مکتب سلیمانی را تشریح کرد و افزود: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری مکتب سلیمانی از دو بخش و کلیدواژه صداقت و اخلاص تشکیل‌شده و مفهوم آن این است که سردار باهدف‌ها و آرمان‌های الهی صادقانه و خالصانه برخورد می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: جایی که پای صدق در میان باشد تا پای جان باید ایستاد و سردار سلیمانی نیز با عهدی که با رهبری و ملت بسته بود تا پای شهادت ایستاد و شهادت کمترین پاداشی بوده که دریافت کرد.

وی اخلاص را علت برکت کار سردار سلمیانی دانست و بیان کرد: رهبری معتقد هستند اخلاص سردار سلیمانی باعث شد همه دنیا کار وی را ببیند و از قدرت و جایگاه سردار هراس داشته باشند و کسی که از دیده شدن دوری کند خدا او را به جهان معرفی می‌کند.

اسلامی بصیرت را ویژگی سردار سلیمانی معرفی کرد و گفت: سردار با بصیرتی که داشت همه ملت را به پیروی از اصول دعوت می‌کرد و مهم‌ترین اصول را پیروی از ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری می‌دانست.

وی توصیه سردار سلیمانی به سیاسیون را یادآور شد و مطرح کرد: سردار به سیاسیون توصیه می‌کرد به نصیحت‌های رهبری به‌عنوان یک طبیب گوش کرده و از مراجع تقلید نیز می‌خواست مردم را به پیروی از رهبری که معتقد بود مظلوم است، دعوت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به مهمانان جهادی شورای اسلامی شهر قم نیز اشاره کرد و گفت: طلاب جهادی مانند کسانی که بر معبر مین قدم می‌گذاشتند وارد میدان شده و خالصانه به کمک کارد درمان و پرسنل آرامستان‌ها آمدند.

وی در مراسم تقدیر و تشکر از پرسنل آرامستان حضرت معصومه(س) و طلاب جهادی تصریح کرد: اقدامات این افراد با مسائل مالی قابل‌مقایسه نیست و امیداریم پاداش حقیقی را خداوند در آخرت به آن‌ها داده و باید خواسته پرسنل بهشت معصومه(س) نیز برآورده شود.