تقدیر از اقدامات مهم سازمان میادین شهرداری قم/از راه‌اندازی شهرک صنوف تا تملک املاک میدان شهید مطهری
تقدیر از اقدامات مهم سازمان میادین شهرداری قم/از راه‌اندازی شهرک صنوف تا تملک املاک میدان شهید مطهری
صابری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: برخی کارهای خوب و اثرگذار ازجمله شهرک صنوف، تملک املاک میدان مطهری از منابع داخلی و احداث شهرک خودرویی در سازمان میادین شهرداری قم صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم که با حضور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان میادین ظرفیت بسیار بالایی در خصوص منابع مالی دارد، اظهار کرد: این سازمان با برنامه‌ریزی درست می‌تواند در شرایط کنونی که شهرداری مشکلات مالی داشته به کمک شهرداری بیاید.

وی ادامه داد: به‌واسطه وظیفه‌ای که در شورای شهر در مورد برنامه‌وبودجه داریم و رصدی که از سازمان‌های مختلف انجام می‌دهیم، می‌توانیم بگوییم که در سازمان میادین میوه و تره‌بار کارهای خوبی انجام‌شده است که جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی کارهای خوب و اثرگذار این سازمان ازجمله شهرک صنوف، تملک املاک میدان مطهری از منابع داخلی و احداث شهرک خودرویی گفت: این زحمات جای تشکر دارد، اما باید این مورد را در نظر گرفت که از ظرفیت این سازمان بیش از این‌ها می‌توان استفاده کرد.

صابری خاطرنشان کرد: ساماندهی دست‌فروشان، راه‌اندازی شهرک صنوف و شهرک خودرویی کارهای پر دغدغه و حساسی بود که به همت نیروهای تلاشگر این سازمان در آرامش و بدون حاشیه در حال اجراست.