تحقق ۵۴ درصدی درآمدهای شهرداری قم در ۶ ماه نخست سال جاری
تحقق ۵۴ درصدی درآمدهای شهرداری قم در ۶ ماه نخست سال جاری
صابری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به‌صورت جامع درآمد و هزینه ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شهرداری اظهار داشت: درآمد شهرداری در بودجه سال جاری در این زمینه ۳ هزار و ۶۲ میلیارد تومان بوده که ۵۴ درصد از آن محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری امروز در بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به‌صورت جامع درآمد و هزینه ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شهرداری اظهار داشت: درآمد شهرداری در بودجه سال جاری در این زمینه ۳ هزار و ۶۲ میلیارد تومان بوده که ۵۴ درصد از آن محقق شده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: هزینه‌های جاری شهرداری در این مدت نیز ۸۹۷ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده بود که ۴۴ درصد از آن تا پایان ۶ ماه نخست سال جاری تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به وضعیت بخش عمرانی در صورت جامع درآمد و هزینه ۶ ماه نخست سال جاری، خاطرنشان کرد: از بودجه ۲ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومانی بخش عمرانی نیز ۲۰ درصد در شش‌ماهه نخست تحقق‌یافته است.

صابری در پایان تأکید کرد: در مجموع در بخش درآمدی ۵۴ و در بخش هزینه‌ای ۳۱ درصد از برنامه‌های شهرداری قم در ۶ ماهه نخست محقق شده است.