هزینه ساخت هر واحد پارکینگ در هسته مرکزی شهر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان است
هزینه ساخت هر واحد پارکینگ در هسته مرکزی شهر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان است
مهندس امرالهی با اشاره به هزینه بالای ساخت پارکینگ، گفت: با احتساب هزینه کرد تملک زمین و ساخت، میزان هزینه کرد ساخت و بهره برداری هر واحد پارکینگ در هسته مرکزی شهر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح‌الله امراللهی امروز در بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به‌ضرورت تملک یک باب مسجد برای ادامه پروژه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: مساحت این مسجد حدود ۷۴۰ متر است که بخشی از آن در مسیر معبر قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: ۳۰۱ متر از این مسجد باید برای بازگشایی معبر تخریب شود و شهرداری برای این میزان از بازگشایی باید ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کند.

وی با بیان اینکه در ۴۳۳ متر باقی‌مانده این مسجد، هیئت‌امنا می‌توانند مسجد جدیدی احداث کنند، گفت: محور جمهوری اسلامی به مرحله انتهای عملیات عمرانی رسیده و لازم است تا بقیه تملکات برای راه‌اندازی کامل این پروژه مورد توجه بیشتر مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

امراللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هزینه بالای ساخت پارکینگ، گفت: با احتساب زمین، هزینه ساخت هر واحد پارکینگ در هسته مرکزی شهر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود.