پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت آغاز دهه فجر
پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت آغاز دهه فجر
دوازدهم بهمن ماه سال 1357، سرآغاز شروع دورانی جدید در تاریخ ایران بزرگ است، روزی که قلب های عاشق هزاران مرد و زن انقلابی میزبان قدوم مبارک مردی از سلاله سلحشوران خداجو بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر قم به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پیام تبریک صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا (سوره اسرا؛ آیه ۱۸)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی بود

دوازدهم بهمن ماه سال ۱۳۵۷، سرآغاز شروع دورانی جدید در تاریخ ایران بزرگ است، روزی که قلب های عاشق هزاران مرد و زن انقلابی میزبان قدوم مبارک مردی از سلاله سلحشوران خداجو بود.

رهبری خردمند و مقتدر که نگاه و کلام مقدسش لرزه بر تن دشمنان انداخت و موجب شد تا ملتی بزرگ برای مبارزه با اهریمن ستمشاهی دست در دست هم دهند و طاغوت ستمکار را از تخت به پائین بکشند.

آری از همان روز بود که ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌ها و فشارهای مختلف دشمنان در بسیاری از کشورها جلوه‌هایی از نفوذ معنوی خود را نمایان ساخته و به عنوان الگویی منحصر به فرد به نام جبهه مقاومت سرآغاز سقوط بسیاری از دیو صفتان مستکبر شد.

روشن و بدیهی است که در ماه های پایانی پیروزی انقلاب و روزهایی که خفقان و ظلم همه جای ایران را فراگرفته  بود اهل قم، علمای بزرگ ومردم روشن ضمیر آن به میدان آمده و فریاد مظلومیت اسلام  را سردادند و با سهمی بزرگ موجب انتشار نور آزادی در سرتاسر ایران شدند.

کوی و برزن قم هنوز فریادهای انقلابیون بزرگ و بالغ بر ۱۰۰ شهید آن روزهای آکنده به بوی خون و باروت را به یاد دارند و مردم عش آل محمد (ص) تا ابد قدردان آن شکوه ایثار و عظمت  خواهد بود.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم ؛ ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را به تمام مردم شریف قم علی الخصوص خانواده شهدا و جانبازان عزیز تبریک و تهنیت می گویند.

ما خادمان مردم در عرصه مدیریت شهری امید آن داریم تا مجاوران کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)ضمن حفظ اتحاد، یکدلی و هوشمندی، نسبت به توطئه‌ها و کید دشمنان مراقبت به عمل آوره و در سال های شروع گام دوم انقلاب پیرو راستین منویات رهبر بزرگ انقلاب باشند.

شورای اسلامی شهر مقدس قم