اکران فیلم‌های فجر در قم باعث افزایش نشاط اجتماعی می‌شود
اکران فیلم‌های فجر در قم باعث افزایش نشاط اجتماعی می‌شود
مهندس آمره عضو شورای شهر قم گفت: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان قم و استقبال گسترده شهروندان عزیز قمی از این جشنواره ملی باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین علاقه‌مندان به هنر هفتم و به ویژه جوانان شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، معصومه آمره در حاشیه حضور در اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما تربیت قم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره، اظهار کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان قم و استقبال گسترده شهروندان عزیز قمی از این جشنواره ملی باعث افزایش نشاط اجتماعی در بین علاقه‌مندان به هنر هفتم و به ویژه جوانان شده است.

وی ادامه داد: مسئولان استانی و شهری باید تلاش کنند در این جشن انقلاب نقش خود را در حوزه‌هایی که به ارتقاء فرهنگ کمک می‌کند و یا باعث بسترسازی‌ در افزایش نشاط اجتماعی می‌شود به خوبی ایفا کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در بین فیلم‌های اکران شده فیلم «موقعیت مهدی» پدیده جشنواره چهلم است، گفت: فیلم داستانی زندگی شهید مهدی باکری فرمانده لشکر عاشورا از کنار گذاشتن پست مدیریت شهرداری تا لحظه شهادت در قامت فرمانده لشکر عاشورا پر از احساس و واقعی بود.

آمره خاطرنشان کرد: به گمانم اگر شهید آوینی زنده بود و می‌خواست فیلم داستانی بسازد چیزی شبیه موقعیت مهدی می‌ساخت و این فیلم، حاصل تسلط حجازی‌فر کارگردان فیلم بر تکنیک سینما است