تغییر قیمت بلیت باغ پرندگان قم در سال ۱۴۰۱
تغییر قیمت بلیت باغ پرندگان قم در سال ۱۴۰۱
دکتر سبحانی افزایش نرخ بهای بلیت ورودی باغ پرندگان را مطرح کرد و افزود: با توجه تعطیلی‌های باغ پرندگان از زمان تکمیل تا شروع به کار پارک و افزایش تقریباً ۳۰۰ درصدی خوراک و نگهداری پرندگان بهای بلیت ۲۵ هزار تومان مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت امروز در بیست و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به بهای خدمات باغ پرندگان در سال آینده اظهار داشت: گاهی شهرداری تخفیف‌های زیادی در نظر گرفته می‌شود و زمانی که می‌خواهیم قیمت‌ها را واقعی کنیم مشکلات زیادی برای تأمین خدمات پیدا می‌کند و باید فاصله آن با قیمت‌های بیرون کم شود تا این فاصله منطقی باشد.

وی افزایش نرخ بهای بلیت ورودی باغ پرندگان را مطرح کرد و افزود: با توجه تعطیلی‌های باغ پرندگان از زمان تکمیل تا شروع به کار پارک و افزایش تقریباً ۳۰۰ درصدی خوراک و نگهداری پرندگان بهای بلیت ۲۵ هزار تومان مشخص شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم فراهم کردن شرایط ویژه برای سازمان‌ها را برای بازدید گروهی مطرح کرد و گفت: برای همه سازمان‌ها این امکان فراهم می‌شود که در صورت عقد قرارداد و تفاهم‌نامه تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شود.

سبحانی ثابت زمان اعمال تغییر قیمت‌ها را بعد از تعطیلات ابتدای سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.