پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز مهندس
پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز مهندس
روز مهندس روز تجلیل از اندیشه ها، باورها، روز پاسداشت خلاقیت، ابداع و نوآوری و ابتکار و روز گرامیداشت پیشگامان توسعه و تجلیل از این سرمایه های علمی کشور است و باید امید داشته باشیم که این جامعه فرهیخته با الهام ازفناوری های نوین، خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای بتوانند زمینه ارتقای کمی و کیفی سطح زندگی مردم را با رعایت الگوهای ایرانی و اسلامی هموار سازند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای شهر مقدس قم به مناسبت پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند.
پنجم اسفند ماه زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی یکی از چهره های بزرگ علمی جهان اسلام است که به نیکی روز مهندس نام گرفته است و به درستی یادآور خودباوری و خلاقیت های جوانان این مرز و بوم مقدس است.

تردیدی نیست که روز مهندس روز تجلیل از اندیشه ها، باورها، روز پاسداشت خلاقیت، ابداع و نوآوری و ابتکار و روز گرامیداشت پیشگامان توسعه و تجلیل از این سرمایه های علمی کشور است و باید امید داشته باشیم که این جامعه فرهیخته با الهام ازفناوری های نوین، خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای بتوانند زمینه ارتقای کمی و کیفی سطح زندگی مردم را با رعایت الگوهای ایرانی و اسلامی هموار سازند.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندس را به جامعه مهندسی استان قم و همکاران متعهد، متخصص و خدمتگذار حوزه مدیریت شهری تبریک عرض نموده و امیدوار است در سایه همت والای مهندسین بیش از پیش شاهد رشد و تعالی شهرکریمه اهل بیت(س) باشیم.