افتتاح ساختمان های اداری مناطق دو و سه شهرداری قم؛ گامی در مسیر توزیع عادلانه امکانات
افتتاح ساختمان های اداری مناطق دو و سه شهرداری قم؛ گامی در مسیر توزیع عادلانه امکانات
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افتتاح ساختمان‌های مناطق دو و سه شهرداری قم گفت: خدمت‌رسانی مطلوب‌تر، توزیع عادلانه امکانات و تسریع در پیگیری مطالبات مردمی از مهمترین اهداف بهره‌برداری از ساختمان مناطق دو و سه شهرداری قم بوده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی روز چهارشنبه در گام چهارم افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی یکصد پروژه مدیریت شهری قم با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در سالن رضوان شهرداری قم، اظهار داشت: به هر میزان که کیفیت زندگی اداری مانند مکان‌های خدمت رسانی بالاتر باشد، فرسودگی شغلی کمتر می‌شود، به عبارت دیگر بین کیفیت زندگی اداری و کیفیت خدمت رسانی به شهروندان رابطه معناداری وجود دارد.

وی با بیان اینکه منابع انسانی رکن اساسی هر سازمان است و در کنار آن کیفیت زندگی اداری نقش مهمی در کارآیی، اثربخشی شهرداری و سازمان‌های تابعه دارد، افزود: ارتقای زندگی اداری نقش به‌سزایی در تعلق خاطر کارمندان و جلوگیری از فرسودگی شغلی و افت کیفیت در ارائه خدمت دارد که در نهایت نتیجه آن نصیب شهروندان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در گذشته کیفیت پایین زندگی اداری در ساختمان‌های شهرداری مناطق دو و سه و اختلاط آن با شهرداری مراکز دیگر سبب بی انگیزگی کارمندان و همچنین دشواری در حل مشکلات شهروندان شده بود.

وی یادآور شد: ساختمان اداری به خودی خود ارزش و قابلیتی ندارد بلکه این توسعه و افزایش رفاهیات زمانی ارزشمند است که در مسیر خدمات‌رسانی به مردم قرار بگیرد.