همگان به تغییر چهره شهر اذعان دارند
همگان به تغییر چهره شهر اذعان دارند
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم، عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را قابل‌تقدیر دانست و گفت: هر زائری که وارد شهر قم می‌شود این تغییر چهره و سبزی شهر قم را بیان می‌کند و امروز شهر قم در توسعه فضای سبز مقام سوم را در کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی امروز در آیین افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری در گام پنجم که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن هفته درختکاری اظهار داشت: باید از زحمات کسانی که در این حوزه فعالیت داشته تشکر کنیم و قدردان زحمات پرسنل شهرداری به‌ویژه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و مدیرعامل این سازمان و معاونان خدمات شهری شهرداری باشیم.

وی سابقه اقلیمی و کویری بودن شهر قم را یادآور شد و افزود: در سال ۹۳ سرانه فضای سبز به ازای هر نفر ۱۳ مترمربع بوده که امروز ما برای هر شهروند قمی عددی بالغ‌بر ۲۰ مترمربع فضای سبز داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، تغییر چهره شهر را موردتوجه قرارداد و گفت: هر زائری که وارد شهر قم می‌شود این تغییر چهره و سبزی شهر قم را بیان می‌کند و امروز شهر قم در توسعه فضای سبز مقام سوم را در کشور دارد.

وی با ابراز امیدواری برای رسیدن به توازن در توسعه فضای سبز شهری ابراز کرد: امیدواریم به‌زودی به مرحله‌ای برسیم که هر شهروند با خروج از خانه خود در کمترین زمان به بوستان محلی دسترسی داشته باشد.

اسلامی، عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را قابل‌تقدیر دانست و  ادامه داد: توجه به درختکاری نیاز به یک‌همت همگانی داشته و باید درختکاری به‌عنوان یک ارزش در بین مردم نهادینه‌شده و به یک فرهنگ تبدیل شود تا در آینده به آن ببالیم.