بلوار شهید صادقی قم با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال رسماً افتتاح شد
بلوار شهید صادقی قم با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰۰ میلیارد ریال رسماً افتتاح شد
آیین بهره‌برداری از بلوار شهید اسماعیل صادقی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، آیین افتتاح و بهره‌برداری رسمی بلوار شهید اسماعیل صادقی امروز با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه استان و امام‌جمعه قم، دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر قم، معاونان و مدیران شهرداری، خانواده شهید صادقی و اهالی محل پروژه برگزار شد.

این پروژه مهم و شریانی با اعتباری بالغ‌بر سه هزار و ۷۴ میلیارد ریال اجرا شده است که تملکات این پروژه با دو هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال، اجرای پروژه با ۲۰۰ میلیارد ریال و تأسیسات برقی و روشنایی نیز با ۱۴ میلیارد ریال هزینه داشته است.

اجرای بلوار شهید صادقی در سال ۱۳۹۹ در حدفاصل کمربندی امام علی(ع) و بلوار ۱۵ خرداد با ۳۶ هزار مترمربع مساحت و با ۸۰۰ متر طول و عرض ۴۵ متری آغاز شد که اتصال بلوار شهید روحانی به کمربندی امام علی(ع)، اتصال بلوار ۱۵ خرداد به کمربندی، تأمین دسترسی مناسب محلی به معابر اصلی، تکمیل اتصالات رینگ ترافیک شهر و دسترسی مناطق شهری را می‌توان از ویژه‌ها و اهداف این پروژه دانست.