لزوم توجه ویژه به پارکینگ‌های پیرامون و آذین‌بندی مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان و نوروز
لزوم توجه ویژه به پارکینگ‌های پیرامون و آذین‌بندی مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان و نوروز
ابراهیم صدوقی معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: ساماندهی پارکینگ‌ها و آذین‌بندی پیرامون مسجد مقدس جمکران دو موضوع مهم برای ایام نیمه شعبان و نوروز است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ابراهیم صدوقی در جلسه سی‌ام رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم نیمه شعبان بعد از گذشت دو سال اظهار داشت: بعد از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراسمات نیمه شعبان، امسال پیش‌بینی حضور زائران در ظرفیت وسیعی را در شهر داریم.

وی با ابراز رضایت از همدلی و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی با مسجد مقدس جمکران افزود: شهرداری قم در حوزه خدمات شهری و شهرداری منطقه ۵ همکاری خوبی را با مجموعه مسجد مقدس جمکران داشته و با توجه به پیش‌بینی بارش و سردی هوا در نیمه دوم اسفندماه، تقاضا داریم به موضوع پارکینگ‌ها ویژه‌تر به آن نگاه شود.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران همزمانی ایام نیمه شعبان و تعطیلات نوروز را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: ساماندهی پارکینگ‌ها و آذین‌بندی پیرامون مسجد مقدس جمکران دو موضوع مهم در این ایام بوده و با وجود بارش و سرمای هوا، باید تعداد اتوبوس‌ها در این ایام بیشتر شده و فعالیت آن‌ها مستمر باشد.

وی به استقرار سرویس‌های بهداشتی در بلوار پیامبر اعظم(ص) و پیرامون مسجد مقدس جمکران نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اتصال نیمه شعبان به تعطیلات نوروز و پیش‌بینی ماندگاری زائران، شهرداری امکاناتی را که برای نیمه شعبان مستقر می‌کند استقرار آن را تا ۱۵ فروردین تمدید کند.