توسعه و احداث پارک‌ها و بوستان‌های محلی اولویت شورا و شهرداری قم
توسعه و احداث پارک‌ها و بوستان‌های محلی اولویت شورا و شهرداری قم
مهندس آمره عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر برای سال‌های آینده، توسعه و حرکت به سمت ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های محلی است تا شهروندان دسترسی راحت‌تری نسبت به فضای سبز داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس معصومه آمره در حاشیه مراسم درختکاری بانوان نخبه، مادران و همسران شهید در بوستان پروانه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته درختکاری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته فرمودند کاشت نهال و درختکاری یک حرکت دینی و انقلابی است که انشالله در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر برای سال‌های آینده، توسعه و حرکت به سمت ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های محلی است تا شهروندان دسترسی راحت‌تری نسبت به فضای سبز داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر قم در خصوص عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم نیز عنوان کرد: سازمان فضای سبز و پارک‌ها بسیار عملکرد مثبتی داشته است و یکی از موفق‌ترین سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری قم بوده که امید است این موفقیت تداوم داشته باشد.

آمره یادآور شد: همچنین امید است با ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های محلی و دسترسی بیشتر شهروندان و توزیع عادلانه امکانات و خدمات، شهروندان شیرینی خدمات را بچشند.

وی در مورد مشارکت شهروندان در کاهش هزینه‌های مدیریت شهری به‌ویژه در حوزه فضای سبز نیز خاطرنشان کرد: وقتی ما در کنار هم و در یک شهر زندگی می‌کنیم در واقع در یک خانواده و یک تیم قرار داریم و شهروندان نیز باید شهر را خانه خود دانسته و در حوزه فضای سبز و در حوزه پسماند و خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود توجه ویژه داشته باشند که هزینه‌ها و درآمدهای شهرداری از جیب خود شهروندان است و باید کاملاً دلسوزانه برخورد کنند.