لزوم استقرار دائمی سرویس‌های بهداشتی و آب آشامیدنی در بلوار پیامبر اعظم(ص)/ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای پذیرایی از زائران
لزوم استقرار دائمی سرویس‌های بهداشتی و آب آشامیدنی در بلوار پیامبر اعظم(ص)/ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای پذیرایی از زائران
محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از گلایه‌های مردم و زائران در طول سال عدم وجود امکاناتی مانند آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) بوده که امیدواریم تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری امروز در جلسه سی‌ام رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، با تقدیر و تشکر از فعالیت و همکاری شهرداری قم با مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برگزاری این جلسه در این فصل از سال نشان‌دهنده اهتمام این دو مجموعه بوده و امیدواریم جشن‌های نیمه شعبان به بهتریم نحو برگزار شود.

وی امکانات در بلوار پیامبر اعظم را مطرح کرد و افزود: یکی از گلایه‌های مردم و زائران در تمام طول سال، عدم وجود برخی امکانات مانند آب آشامیدنی و سرویس‌های بهداشتی در مسیر پیاده‌روی این بلوار بوده که امیدواریم تمهیدات لازم برایان اندیشیده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم، از ساخت ۵ مسجد در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: تا ساخت این مساجد باید سرویس‌های بهداشتی در مسیر مستقرشده و می‌توانیم از ظرفیت کارگاه‌های عمرانی در این مسیر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نصب و نگهداری سرویس بهداشتی می‌توانیم از نگهبانان کارگاه‌ها کمک گرفته و کانکس سرویس بهداشتی را تحویل آن‌ها بدهیم.