پیش‌بینی بودجه برای توسعه فضای سبز محله امامزاده ابراهیم(ع) قم/تلاش برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار در بودجه سال آینده
پیش‌بینی بودجه برای توسعه فضای سبز محله امامزاده ابراهیم(ع) قم/تلاش برای رفع مشکلات مناطق کم برخوردار در بودجه سال آینده
مهندس آمره رئیس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر قم از تصویب اعتبار ۱۴ میلیاردی برای توسعه فضای سبز محلی در منطقه امامزاده ابراهیم(ع) در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس معصومه آمره در دیدار مردمی مدیران شهری و کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر با اهالی منطقه شش شهرداری قم که در آستان امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت محلات محروم قم و رفع نگرانی‌های شهروندان، کمیته محلات کم برخوردار در شورای اسلامی شهر قم تشکیل و مشکلات و دغدغه‌های شهروندان با حضور میدانی در محلات کم برخوردار احصاء می‌گردد.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مشکلات احصاء شده محلات محروم قم ویژگی‌های مختلفی دارند، برخی از این چالش‌ها کوتاه‌مدت است و شهرداری می‌تواند آن‌ها را در زمان کوتاهی برطرف نماید.

وی با اشاره به پیش‌بینی بودجه قابل‌توجه مناطق محروم و به‌خصوص منطقه ۶ در بودجه سال آینده شهرداری، تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی‌شده مشکلات میان‌مدت این محلات کم برخوردار نیز سال آینده برطرف گردد.

آمره مشکلات کمبود سرانه‌های سبز در منطقه ۶ را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: برای حل این مشکل و افزایش رضایتمندی مردم یک بودجه خاص برای توسعه فضای سبز محله امامزاده ابراهیم(ع) در نظر گرفته‌شده است که سال آینده به سرانجام خواهد رسید.