برگزاری دیدار مردمی کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه شش قم
برگزاری دیدار مردمی کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات در منطقه شش قم
کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر و دیدار مردمی مدیر منطقه 6 شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر قم با شهروندان این منطقه شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دیدار مردمی اهالی منطقه ۶ شهر قم در کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای شهر، با حضور حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معصومه آمره عضو شورای اسلامی شهر قم، احمد ترکمن مدیر منطقه ۶ شهرداری، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و برخی مدیران شهری در آستان امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد.

طی این دیدار، شهروندان این مناطق با اشاره به برخی مشکلات اصلی محلات، نسبت به افزایش سرانه‌های سبز، جمع‌آوری مطلوب‌تر آب‌های سطحی، استفاده بهینه از ظرفیت قطار شهری، بهبود وضعیت روکش آسفالت تأکید کردند.

مدیر منطقه شش شهرداری قم نیز در این دیدار مردمی، اظهار داشت: برخی از مشکلات این منطقه باید در سطح استانی حل شود و شهرداری قم در این خصوص در حال رایزنی با دستگاه‌های دیگر است.

احمد ترکمن ادامه داد: مشکلات این منطقه از شهر قم به‌صورت جدی توسط شهرداری منطقه و مرکز در حال پیگیری است و در بودجه سال آینده اعتبار قابل‌توجهی برای منطقه شش در نظر گرفته‌شده است.