پیش‌بینی حضور پرشمار مردم در مراسم نیمه شعبان/آمادگی کامل شهرداری برای نیمه شعبان و ایام نوروز
پیش‌بینی حضور پرشمار مردم در مراسم نیمه شعبان/آمادگی کامل شهرداری برای نیمه شعبان و ایام نوروز
محرری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: طی دو سال گذشته و شیوع ویروس کرونا مراسم جشن نیمه شعبان به‌صورت محدودتری برگزار می‌شد که امسال به دلیل بهبود شرایط، پیش‌بینی حضور پرشمار مردم در این مراسم می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با اشاره به برنامه‌های گسترده شهرداری و مدیریت شهری برای ایام نیمه شعبان اظهار داشت: نیمه شعبان امسال به دلیل شرایط نسبی بهبود وضعیت بیماری کرونا با پوشش واکسیناسیون، متفاوت‌تر از دو سال گذشته خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل تقارن جشن نیمه شعبان و پیوستگی آن با آغاز سال جدید به همراه مناسبت‌های پایان سال، پیش‌بینی می‌شود خیل زیادی از شهروندان و زائران در مراسم پیاده‌روی این روز مهم آیینی شرکت کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: برای استقبال و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و زائران نیمه شعبان آمادگی‌های خوبی بین ستاد و کمیته‌های اجرایی شهرداری، سازمان‌های تابعه و شهرداری‌های مناطق شکل‌گرفته است.

محرری با اشاره به آمادگی کامل شهرداری و مجموعه مدیریت شهری برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و ایام نوروز تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری و عملیاتی شهرداری برای این ایام در آماده‌باش کامل هستند.