تأکید بر نقش ویژه شهروندان در تغییرات جاری شهر/توجه ویژه به آموزش‌های شهروندی در بودجه سال آینده شهرداری قم
تأکید بر نقش ویژه شهروندان در تغییرات جاری شهر/توجه ویژه به آموزش‌های شهروندی در بودجه سال آینده شهرداری قم
ماشاالله سعادتمند عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم، توجه به آموزش فرهنگ شهروندی را عاملی متعالی در جهت پیشبرد برنامه‌های جاری دانست و گفت: یکی از ارکان مهم تغییر شهر در همه امور خود مردم و مشارکت آنان است که در بودجه‌ریزی سال آینده نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند با تبریک هفته درختکاری و اهمیت توجه بیشتر به موضوع فضای سبز در شهر مقدس قم اظهار داشت: یکی از هدف‌گذاری‌های مهم شورای اسلامی شهر در بررسی بودجه سنواتی توسعه نشاط اجتماعی بوده است.

وی با بیان اینکه با توجه به آب‌وهوای قم و نیاز مهم شهر برای تغییر کالبد موجود ابراز کرد: به لطف خداوند و همت بالای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، اقدامات مهمی در این زمینه انجام‌شده و امروزه این مهم به‌عنوان یکی از شاخص‌های شهر قم می‌تواند در سطح ملی مطرح باشد.

به گفته عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم، باید در زمینه توسعه متوازن فضای سبز و ایجاد لکه‌های سبز در نقاط مختلف شهر نیز توجه ویژه شود؛ هسته مرکزی شهر یکی از مراکزی بوده که باید با نگاهی دقیق و در جهت تسهیل زائران کریمه اهل‌بیت(س) این تغییر در آن پدیدار شود.

وی توجه به آموزش فرهنگ شهروندی را عاملی متعالی در جهت پیشبرد برنامه‌های جاری ذکر کرد و افزود: یکی از ارکان مهم تغییر شهر در همه امور خود مردم و مشارکت آنان است که در بودجه‌ریزی سال آینده نیز این توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است و امید داریم انتفاع مکفی برای مردم شهید پرور و انقلابی قم حاصل شود.