اتمام تملکات پروژه شهید اوسطی قم/تخریب املاک در مسیر پروژه
اتمام تملکات پروژه شهید اوسطی قم/تخریب املاک در مسیر پروژه
محرری با اشاره به اتمام تملک پلاک‌های پیش روی پروژه شهید اوسطی و فاز 5 عمار یاسر اظهار داشت: تملک ازنظر تأمین اعتبار و همچنین عدم همکاری برخی از صاحبان املاک، مهم‌ترین مشکل این محور برای ادامه عملیات عمرانی بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با اشاره به اجرای پروژه شهید اوسطی و فاز ۵ عمار یاسر اظهار داشت: طی سال‌های اخیر شهرداری و شورای اسلامی شهر قم اهتمام ویژه‌ای جهت تکمیل و بازگشایی این محور داشته‌اند.

وی مهم‌ترین چالش‌های این پروژه ترافیکی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: تملک ازنظر تأمین اعتبار و همچنین عدم همکاری برخی از صاحبان املاک، مهم‌ترین مشکل این محور برای ادامه عملیات عمرانی بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: به‌رغم تمام مشکلات پیش روی این پروژه شاخص ترافیکی، تملک و بازگشایی بخش عمده‌ای از این پروژه از تقاطع خیابان معلم تا خیابان شهید فاطمی انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات اجرایی و کارگاهی این پروژه از فاز ۴ عمار یاسر به فاز ۵ این محور در حال اجراست و تمام پلاک‌های پیش روی این پروژه تملک و موانع اصلی از پیش رو برداشته‌شده و تا قبل از نیمه شعبان این دو ملک نیز تخریب می‌شود تا دسترسی و تردد شهروندان نیز با سهولت بیشتری انجام بگیرد.