شهردار قم کوله‌بار تخصص و تجربه گران‌سنگ خود را به خدمت شهروندان در آورده است
شهردار قم کوله‌بار تخصص و تجربه گران‌سنگ خود را به خدمت شهروندان در آورده است
شورای اسلامی شهر قم در لوح تقدیری به مناسبت 25 اسفندماه و سالروز شهادت شهید باکری و روز شهردار از خدمات جهادی دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار کلان‌شهر قم تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، در متن لوح تقدیر شورای اسلامی شهر قم خطاب به دکتر سقائیان‌نژاد آمده است:

جناب آقای دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار محترم کلان‌شهر قم

 

۲۵ اسفندماه هرسال یادآور روز شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، مهندس مهدی باکری فرمانده لشگر ۳۱عاشورا است که در کارنامه درخشان زندگی پر برکت خویش، تصدی شهرداری ارومیه را نیز رقم‌زده بود.

روز شهردار، بیانگر وظایف شهرداران نسبت به فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی شهرها، در کنار نگهداری و توسعه شهری است، یقیناً توسعه و پیشرفت هر شهری مرهون تلاش بی‌دریغ مسؤولین خدوم و دلسوزی می‌باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء آن شهر قدم برداشته و خدمتگزاری را مدال افتخاری برای خود می‌دانند، و بی‌تردید نقش و جایگاه شهرداری‌ها در ایجاد توسعه، افزایش امید و نشاط اجتماعی نقشی بی‌بدیل و ماندگار است.

شورای اسلامی شهر مقدس قم از زمان شروع فعالیت خود در ششمین دوره، شاهد ادامه حضور فردی متعهد و متخصص می‌باشد که کوله‌باری از تجربیات گران‌سنگ خود را در خدمت گسترش و پیشرفت شهر کریمه اهل‌بیت(س) گذاشته و موجب وفاق و موفقیتی شده که نمونه‌ای از یک هماهنگی و هم‌آوایی بی‌بدیل در خدمت به مردم در بین شوراهای اسلامی و شهرداری‌های کشور است.

اعضای شورای اسلامی شهر قم ضمن عرض تبریک این روز به شهردار محترم کلان‌شهر قم و شهرداران محترم مناطق شهر کریمه اهل‌بیت علیها السلام که سهم بسزایی در دگرگونی کلان‌شهر قم داشته و دارند، از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت روزافزون و توفیق در خدمت بیشتر به مردم شریف قم را مسئلت می‌نمایند.