تقدیر از شهردار پاکدشت تهران در جلسه علنی شورای شهر قم
تقدیر از شهردار پاکدشت تهران در جلسه علنی شورای شهر قم
در سی و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم به مناسبت روز شهردار با اهدای لوحی از شهردار و معاونان مجموعه مدیریت شهری پاکدشت تهران تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، متن پیام حسین اسلامی رییس شورای اسلامی شهر قم به شهردار پاکدشت به شرح زیر است

 

جناب آقای حمیدرضا شیخ‌ویسی

شهردار محترم شهر پاکدشت

بیست و پنجم اسفندماه، روز شهادت بزرگ‌مردی که اسوه راستین یک کارگزار مخلص در نظام اسلامی بود، سالروز شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید مهندس مهدی باکری به زیبایی به نام روز شهردار نام‌گذاری شده است. اهمیت این روز و نام‌گذاری آن به نام روز شهردار، نشان‌دهنده جایگاه ارزشمند شهرداران در پیدایش و گسترش فرهنگ شهرنشینی، اداره شهرها و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای توسعه و پیشرفت شهر است که با همت و پشتکار، می‌توان انعکاس موفقیت آن را با نمایش امید و نشاط اجتماعی در متن زندگی مردم مشاهده نمود. اینجانب روز شهردار را به جنابعالی، مدیران و جهادگران عرصه مدیریت شهری در شهر پاکدشت که در مسیر توسعه، آبادی و مانایی کشور عزیز و اسلامی‌مان با توکل بر عنایات ذات اقدس حضرت باری تعالی، محکم‌تر و با نشاط‌تر در مسیر خدمت به مردم تلاش می‌کنند تبریک گفته و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه خدمتگزاران این عرصه را مسئلت می‌نمایم.