پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت آیت الله محمد محمدی ری‌شهری
پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مقدس قم در پی درگذشت آیت الله محمد محمدی ری‌شهری
شورای اسلامی شهر مقدس قم، در پیامی عروج ملکوتی آیت الله ری شهری (قدّس اللّه نفسه الزکیّه) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی درگذشت فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله‌ محمد محمدی ری‌شهری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

الإمامُ الصّادقُ علیه السلام : إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَهٌ لا یَسُدُّها شیءٌ .

خبر ارتحال شخصیت عالیقدر و عالم برجسته، حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری، موجب تأسف و تالم فراوان گردید.

آن عالم فقید، از ابتدای قیام علیه رژیم استبداد ستمشاهی همراه و همدل امام راحل بود و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز در دفاع از ارزش ها آنچنان قاطع و ثابت قدم بود که توفیق خدمت در مناصب مهمی از جمله وزارت اطلاعات، مسئولیت‌های گوناگون در دستگاه قضایی، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سرپرستی حجاج ایرانی در بیت‌الله‌الحرام، موسسه و دانشگاه دارالحدیث و عضویت در مجلس خبرگان رهبری به ایشان سپرده شد.

خوشا به سعادت ایشان که عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی مصروف کرد و نام نیکی از خویش به جای گذاشت.

شورای اسلامی شهر مقدس قم، عروج ملکوتی آیت الله ری شهری (قدّس اللّه نفسه الزکیّه) را محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم عجّل اللّه تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مردم شریف شهر مقدس قم، حوزه‌های علمیه و خاصه بیت شریف معظم‌له تسلیت و تعزیت عرض می‌نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم