مدیریت شهری قم از شاخص‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز است
مدیریت شهری قم از شاخص‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز است
دکتر ملایی گفت: مدیریت شهری قم از شاخص‌ترین دستگاه‌های خدمت رسان به مردم در ایام نوروز است و استفاده از طرح های نو در تغییر فضای پیرامونی و زحمات عزیزان در حوزه زیباسازی جای تشکر و خدا قوت خاصه دارد و توجه بیشتر به این حوزه به دلیل تمایل به مسافرت و دوران پساکرونا مشهود است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در حاشیه بازدید از ستادهای نوروزی شهرداری قم، با اشاره به روند مطلوب خدمت رسانی به زائرین کریمه اهل بیت (س) اظهار داشت: در بازدیدی که از بوستان‌های سطح شهر و ستادهای نوروزی مستقر در مناطق هشت گانه شهرداری قم انجام شد، به لطف خدای متعال روند مثبت و رو به جلو نسبت به سنوات قبل جاری بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: استفاده از طرح های نو در تغییر فضای پیرامونی و زحمات عزیزان در حوزه زیباسازی جای تشکر و خدا قوت خاصه دارد و توجه بیشتر به این حوزه به دلیل تمایل به مسافرت و دوران پساکرونا مشهود است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دستگاه های شاخص خدمت رسان در ایام نوروز مجموعه مدیریت شهری می‌باشد، لازم می دانم از همه خادمان فعال در حوزه شهری خاصه کارگران محترم فضای سبز و پرسنل خدمات شهری تشکر ویژه‌ای داشته باشم که در این ایام به دور از خانواده مشغول خدمت رسانی به مردم شریف قم و زائران آستان مقدس فاطمه معصومه (س) هستند.