ایجاد فضاهای ثابت برای عرضه محصولات خانگی بانوان در قم
ایجاد فضاهای ثابت برای عرضه محصولات خانگی بانوان در قم
نیازمند رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای شهر قم گفت: با هدف اشتغال آفرینی و تقویت اقتصاد خانواده‌ها تصمیم گرفته شد که در بازارهای روز ستون‌های ویژه بانوان داشته باشیم و همچنین فضاهای ثابتی را برای عرضه محصولات خانگی بانوان ایجاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب آستان انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: بر محور تحکیم بنیان خانواده کار گروه‌هایی از جمله آسیب‌های اجتماعی، مشاغل، آموزش و تعالی و ورزش و نشاط را ذیل کمیته بانوان و امور خانواده تشکیل داده‌ایم.

وی اضافه کرد: جلسات متعددی را با پژوهشکده‌های فعال در امور زنان و خانواده، حوزه‌های علمیه، مسئولان و اساتید دانشگاه برگزار کرده‌ایم تا از نظراتشان استفاده کنیم.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای شهر قم ادامه داد: در مباحث آموزشی، بودجه‌ای برای آموزش پیش‌بینی شده و در بحث مشاغل، نسبت به مشاغل زنان و خانواده متمرکز شده‌ایم و با هدف اشتغال آفرینی و تقویت اقتصاد خانواده‌ها تصمیم گرفته شد که در بازارهای روز ستون‌های ویژه بانوان داشته باشیم و همچنین فضاهای ثابتی را برای عرضه محصولات خانگی بانوان ایجاد کنیم.

همچنین، در ادامه این دیدار مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم به اختصاص پیوست فرهنگی برای پروژه‌های شهری اشاره کرد و گفت: از دیگر اقداماتی که در دستور کار است بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و نخبگانی است.

وی عنوان کرد: از کارهای خوبی که از دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم شروع شده ایجاد خانه موزه‌ها است که در دوره ششم هم خانه موزه مراجع و خانه موزه هیآت ایجاد خواهد شد.