فرنگی کاران نوجوان ملی پوش در قم تجلیل شدند
فرنگی کاران نوجوان ملی پوش در قم تجلیل شدند
دو فرنگی‌کار نوجوان ملی‌پوش قم صبح امروز طی نشستی در شورای اسلامی شهر قم تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، در حاشیه نشست مشترک مصطفی‌ملایی رئیس‌کمیسیون فرهنگی و‌ اجتماعی شورای‌ اسلامی شهر قم با هادی‌ علیایی رئیس هیئت کشتی قم، از محمد جواد ابوطالبی و امیر احسان شکری که در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور صاحب مدال نقره و برنز شده بودند تجلیل کرد.

ملایی در این جلسه بیان کرد: از تلاش های بی وقفه جامعه ورزشی قم، مربیان، پیشکسوتان، مدیران‌ ورزشی و از مهم‌تر خانواده ورزشکاران تشکر می‌کنم که با زحمات خود پرچم ورزش‌ قم را در مسابقات‌ ملی و جهانی بالا نگه می دارند، به همه این عزیزان خسته نباشید و خداقوت می‌گویم و‌ امیدوارم ورزش قم همچنان در مسیر پیشرفت مرام‌ پلهوانی و قهرمانی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ورزش قم در این سال‌ها پیشرفت چشمگیری در بخش آقایان و بانوان داشته که این باعث افتخار است که نوجوانان و جوانان قمی به ورزش قهرمانی اهمیت می‌دهند و برای کشورمان افتخار آفرینی می‌کنند، این ورزشکاران سرمایه‌های ملی این کشور هستند.

نخستین اردوی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی نوجوانان روز‌های ۱۷ تا ۲۷ فروردین‌ماه در مجموعه ورزشی شهید‌ سلیمانی گل‌گهر شهر سیرجان برگزار می‌شود که محمد جواد ابوطالبی و امیر احسان شکری دو فرنگی کار نوجوان قمی از روز ۱۷ فروردین ماه در این اردو حاضر خواهند شد.