عدم اجرای کامل پیاده‌راه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) به علت استقرار گیت بازرسی
عدم اجرای کامل پیاده‌راه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) به علت استقرار گیت بازرسی
محرری با اشاره به اینکه احداث پیاده‌راه در قسمتی از خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) بین صحن فاطمی و شبستان امام خمینی(ره) باقی‌مانده که آسفالت بوده و منظره ناخوشایندی را ایجاد کرده است، گفت: در صورت تدوین طرح امنیتی جدید، شهرداری آماده اجرای پیاده‌راه در باقیمانده این خیابان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله سعیدی، با اشاره به روند احداث پیاده‌راه در خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) و آرام‌سازی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: قسمتی از این خیابان بین صحن فاطمی و شبستان امام خمینی(ره) باقی‌مانده که آسفالت بوده و منظره ناخوشایندی را ایجاد کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: علت عدم اجرای پیاده‌راه در این نقطه وجود گیت‌های بازرسی است که مشکلاتی را نیز برای مردم ایجاد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه قسمتی از کف سازی این خیابان سنگفرش و قسمت دیگر آن آسفالت است، ابراز کرد: با عنایت به آرام‌سازی خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) و عدم تردد خودرو، بخش قابل‌توجهی از مردم که قصد ورود به حرم مطهر را ندارد و می‌خواهند به خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) تردد کنند با مانع گیت مواجه می‌شوند که اعتراضات زیادی در این خصوص می‌شود.

محرری خاطرنشان کرد: در صورت تدوین طرح امنیتی جدید در این منطقه از سوی شورای تأمین استان، شهرداری قم آماده اجرای پیاده‌راه در باقیمانده این خیابان خواهد بود.