خدمت به مردم؛ افضل عبادات است
خدمت به مردم؛ افضل عبادات است
رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تأکید بر آنکه خدمت به مردم از بهترین و افضل عبادات است، گفت: شهر قم یک شهر خاص است که نگاه همه متوجه آن است شورای اسلامی شهر قم نسبت به مردم و رعایت حال آن‌ها برنامه‌هایی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران کشور در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم، با اشاره اهمیت جایگاه شوراها به‌ویژه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: شهر قم یک ویژگی خاص دارد و همین موضوع مسئولیت سنگینی به عهده شما می‌گذارد و شورای اسلامی شهر قم نسبت به مردم استان و رعایت حال آن‌ها برنامه‌هایی داشته باشد.

وی با تأکید بر آنکه خدمت به مردم از بهترین و افضل عبادات است خاطرنشان کرد: شهر قم یک شهر خاص است که نگاه همه متوجه آن است و بدانید که اقدامات شما رصد می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه شورای شهر قم می‌تواند الگوی کشور شود تصریح کرد: این گلایه از سوی بعضی مطرح می‌شود که برخی تصمیمات برای مردم گران تمام می‌شود، مثل تعیین برخی تعرفه‌ها که مردم را به‌سختی می‌اندازد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: برای صدور مجوزها و تعرفه‌ها گاهی گلایه‌هایی وجود داشته که پاسخگویی به این مطالبات سبب چاره‌اندیشی و رفع برخی موارد می‌شود.