اخذ مجوز تعرفه بهای خدمات سال ۱۴۰۱ چند سازمان تابعه شهرداری قم مصوب شد
اخذ مجوز تعرفه بهای خدمات سال ۱۴۰۱ چند سازمان تابعه شهرداری قم مصوب شد
در سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم تعرفه بهای خدمات سال جاری سازمان توسعه و عمران، حمل‌ونقل و ترافیک و پایانه‌های مسافربری شهرداری قم تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار و معاونان شهرداری و رئیس جهاد دانشگاهی مرکز استان قم در سالن جلسات شهید باکری این شورا برگزار شد، اخذ مجوز تعرفه بهای چند سازمان تابعه شهرداری قم مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

اخذ مجوز بهای خدمات سال ۱۴۰۱ سازمان حمل‌ونقل و ترافیک نخستین لایحه این جلسه بود که در نهایت با نظر موافق اکثریت اعضا مصوب شد.

بر اساس تعرفه بهای شرکت‌های بهره‌بردار خصوصی زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ترافیک در سال جاری ۳۰ درصد افزایش داشت؛ همچنین ورودی پارکینگ‌های روباز نیز از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری از یک هزار تومان به یک هزار و ۵۰۰ تومان و پارکینگ‌های مسقف نیز از هزار و پانصد تومان به دو هزار تومان افزایش‌یافته و به ازای هر نیم ساعت پارک اضافه مبلغ هزارتومان به این تعرفه افزوده می‌شود.

در ادامه جلسه اخذ مجوز تعرفه بهای خدمات سال ۱۴۰۱ سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم نیز با رأی اکثریت اعضا به تصویب رسید؛ در روند بررسی این لایحه نسبت به تقویت زیرساخت‌ها و خدمات‌دهی در پایانه‌های مسافربری قم تأکید شد.

اخذ مجوز تعرفه بهای خدمات سال ۱۴۰۱ سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، لایحه دیگری بود که در سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم پس از توضیحات رییس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر قم با موافقت اعضای شورا تصویب شد.

در جریان بررسی تعرفه بهای خدمات سال ۱۴۰۱ سازمان توسعه و عمران، از توزیع ۱۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابری شهری قم در سال جاری خبر داده شد.

در ادامه موضوع قرارداد مشاور جدید کمیته بانوان و خانواده شورا و سایر مشاوران شورای اسلامی شهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در صحن علنی شورای شهر مطرح و با نظر اکثریت اعضا مصوب شد.

گفتنی است رییس جهاد دانشگاهی واحد قم میهمان سی و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم بود که طی آن نسبت به افزایش همکاری بین شهرداری قم و جهاد دانشگاهی در برخی مباحث حوزه مدیریت شهری مانند پسماند و هوشمندسازی تأکید شد.