مدیریت شهری قم توجه ویژه‌ای به کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد/کاهش معضلات با همکاری همه دستگاه‌ها
مدیریت شهری قم توجه ویژه‌ای به کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد/کاهش معضلات با همکاری همه دستگاه‌ها
دکتر اسلامی توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی را از وظایف خاص شورای شهر و مدیریت شهری دانست و گفت: رفع آسیب های اجتماعی به‌صورت جزیره‌ای حل نمی‌شود و نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی با بیان اینکه با وجود تعدد و تنوع فعالیت‌های شهرداری، اما از دید مردم این وظایف به‌هم‌پیوسته بوده و اگر یکی از وظایف ناقص انجام شود دیگر اقدامات تحت تأثیر قرار می‌گیرد اظهار داشت: شهرداری در پروژه‌های سخت‌افزاری همواره توانسته موفق عمل کند، ولی متأسفانه حواشی برخی موضوعات در بعضی مواقع سبب تحت‌الشعاع قرار گرفتن خدمات می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه وجود آسیب‌های اجتماعی تمام جنبه‌های مثبت خدمات را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه وضع معتادان متجاهر کافی بوده در شهر دیده شوند، آن‌وقت همه اقدامات صورت گرفته در شهر نادیده گرفته می‌شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر قم، توجه به معضلات و آسیب‌های اجتماعی از وظایف خاص شورای شهر و مدیریت شهری است که به آن توجه ویژه داریم که در این مسیر می‌توان تصمیمات و اقدامات را با همکاری شهرداری پیگیری کرد.

وی یادآور شد: رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی توسط چند دستگاه و به‌صورت جزیره‌ای حل نمی‌شود که در این زمینه نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف وجود دارد.